Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν.
Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο email εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στην BRISTOT HELLAS AE με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS με χρέωση παραλήπτη, κατόπιν συνεννόησης.
Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας BRISTOT HELLAS AE.